”Vanaf 3 januari 2013 kunt u terecht in het gemeentehuis in Middelharnis. Het voordeel van centrale huisvesting is dat alle mogelijkheden en voorwaarden die nodig zijn om u van dienst te zijn op één locatie aanwezig zijn. U wordt dus snel en goed geholpen. Daarnaast kunt u op één locatie het totaalpakket van producten en diensten verkrijgen en hoeft u niet te worden doorverwezen naar een andere locatie. Bovendien gaat de gemeente werken op afspraak. U bepaalt zelf welke dag en tijdstip u het beste uitkomt en u wordt op dat moment gelijk geholpen”.
Dat staat te lezen in de achtste uitgave van herindelingsnieuws. Verder is er informatie over de uitslag van de verkiezingen en worden de contactgegevens van de nieuwe gemeente vermeld.
Service aan huis
Bent u slecht ter been of woont u in een zorgcentrum of bejaardenhuis? Dan bieden wij service aan huis. Medewerkers van de gemeente komen bij u langs voor de producten van burgerzaken en voor de Wmo/zorgproducten.
Digitale dienstverlening
Ook gaan wij de komende jaren de digitale dienstverlening uitbreiden en verbeteren. Vanaf 1 januari 2013 is het al mogelijk om via het digitaal loket op de gemeentelijke website verhuizingen digitaal te melden en uittreksels digitaal aan te vragen. Dit aanbod wordt de komende jaren verder uitgebreid. Wij houden u op de hoogte van elke ontwikkeling in onze dienstverlening en wij staan open voor uw suggesties!
20121127 achtste uitgave herindeling krant EN (pdf)